Przekaz reklamowy

By | March 11, 2021
billboardy

Reklama wymaga wielu analiz. Jest to analiza zalet tego, co masz do zaoferowania. Musisz dokładnie przeanalizować swoje oferty, wydobyć na światło dzienne wszystkie dobre strony i pozwolić, aby zabłysnął na nich pełny blask reklamy. Dobry pisarz reklamowy jest jak gąbka. Chłonie każdy pomysł w zasięgu ręki, a jeśli nie wykorzysta pomysłów i sugestii w momencie, gdy przychodzą, są one wchłaniane w jego umyśle, aby później wyciągnąć je, gdy zajdzie taka potrzeba.

Większość dostępnych materiałów promocyjnych jest słabo zwizualizowana, w wyniku czego nie są one w stanie skutecznie wprowadzać produktów lub usług na rynek. Jeśli materiał promocyjny na zatłoczonym rynku nie ma silnego przekazu motywacyjnego, staje się kosztownym błędem dla firmy. Ale jeśli jesteś w stanie stworzyć dobrą reklamę, wyprzedzasz grę.

Powiedzmy, że musisz stworzyć dobry billboard, który będzie prezentował Twoją najnowszą kolekcję butów. Zanim stworzysz billboard, powinieneś najpierw mieć w umyśle obraz przestrzeni, którą masz wypełnić. Wypełnij dobrze miejsce ani za dużo, ani za mało słów. Bądź najpierw reporterem, a potem redaktorem. Jako reporter, zapisz wszystkie swoje najlepsze przemyślenia na papierze, a jako redaktor dopracuj, dopracuj i przycinaj, aż Twoja reklama będzie idealna.

Zobacz: billboardy w Krakowie

Aby billboard był skuteczny, powinien przyciągać uwagę. A to oznacza prowokujący nagłówek i element wizualny. Powinien również spodobać się potencjalnemu zainteresowaniu. Pamiętaj, że billboard, który mówi czytelnikom, jakie korzyści odniosą z Twojego produktu lub usługi, podtrzymuje ich zainteresowanie. Ponadto powinien komunikować przewagę Twojej firmy. Dlaczego czytelnicy mieliby wybierać Twoje produkty lub usługi, a nie inne? Co najważniejsze, billboard powinien zachęcać czytelników do działania. Zwykle osiąga się to poprzez oferowanie ofert, takich jak bezpłatny okres próbny, rabat lub bonus.

Pamiętaj, że Twój przekaz na billboardzie powinien być wstępem tego co potem spotka klienta w twojej firmie. To nie mogą być dwa różne światy.

Bądź szczery, bądź naturalny i szczery w przekazie reklamowym . Jeśli jesteś w stanie to zrobić, prawdopodobnie będziesz w stanie lepiej zmotywować potencjalnych klientów do skontaktowania się z Tobą.